Program na poskytování peněžních prostředků z rozpočtu SMO v oblasti školství na rok 2022
Název projektu: Mámo, táto pojď si hrát a řemeslo poznávat!
Výše příspěvku: 40 000,- Kč
Cíl projektu: zapojení dětí i jejich rodičů do aktivit pořádaných školou
Název programu: Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Název projektu: „Společně III.“
Schválená částka: 266 860,- Kč
Aktivity projektu: kombinace následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí,
podpora extrakurikulárních/ rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči dětí, spolupráce s veřejností
Program na poskytování peněžních prostředků z rozpočtu SMO v oblasti školství na rok 2020
Název projektu: “Ve školce se nenudíme 2!”
Výše příspěvku: 40 000,- Kč
Cíl projektu: zapojení dětí i jejich rodičů do aktivit pořádaných školou
zájmové kroužky, LPPJ, akce s rodiči
Název programu: Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Výzva: Implementace Strategie digitálního vzdělávání II
Název projektu: „S roboty napříč předměty“
Výše příspěvku: 703 010,- Kč
Název projektu: Společně II
Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0012230
Zaměření projektu: kombinace následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společnévzdělávání dětí, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči dětí, spolupráce s veřejností
Cíl projektu: rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování
Cílová skupina: děti v předškolním vzdělávání, pedagogičtí pracovníci, rodiče dětí a vedoucí pracovníci škol a školských zařízení
Schválená částka: 414 494,00 Kč
Termín zahájení projektu: 1.3.2019
Termín ukončení projektu: 28.2.2021
Statutární město Ostrava – 2019
Název projektu: “Ve školce se nenudíme!”
Výše příspěvku: 40 000,-Kč
Cíl projektu: zapojení dětí i jejich rodičů do aktivit pořádaných školou
Zájmové kroužky – Veselé pískání, Dětská jóga, Zdravé sportování, Tancování pro radost – nákupem nových atraktivních pomůcek rozšíříme dětem repertoár aktivit
LPPJ – má pozitivní vliv na harmonický rozvoj osobnosti dítěte (odstraňování stavů agresivity, zklidnění hyperaktivních dětí, rozvoj pohybových a motorických schoností)
Akce s rodiči – Tvůrčí dílny, sportovní odpoledne – rozloučení s předškoláky –
Moravskoslezský kraj – Podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty ve školním roce 2018/2019
Název projektu: “Senzorický chodníček”
Výše příspěvku: 70 000,-Kč
Cíl projektu: vybudovat na školní zahhradě senzorický chodníček. který současně esteticky dotváří prostor před vchodem do budovy MŠ, kde je již od loňského roku vybudováno “miniarboretum” s popiskami rostlin. Při chůzi po senzorickém chodníčku mají děti možnost vnímat různé druhy povrchů, což stimuluje nejen plosku nohy, ale rovněž rozvíjí jejich celkové motorické schopnosti, koordinaci pohybů a podporuje tak celistvý rozvoj pohybové soustavy.
Název projektu: Společně
Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0003879
Zaměření projektu: kombinace témat – osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí, usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy, podpora extrakurikulárních aktivit a spolupráci s rodiči dětí.
Cíl projektu: rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování
Cílová skupina: děti v předškolním vzdělávání, pedagogičtí pracovníci, rodiče dětí a vedoucí pracovníci škol a školských zařízení
Schválená částka: 321 152,00 Kč
Aktivity projektu:
Termín zahájení projektu: 1.9.2017
Termín ukončení projektu: 31.8.2019
Rozvojový program Podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání v roce 2016.
Prostřednictvím projektu “Klokánkovy tajemné úkoly” se nám podařilo vybavit naší mateřskou školu novou didaktickou pomůckou – “Klokanův kufr”. Dětem tak můžeme nabídnout aktivity pro rozvoj jejich řečových a komunikačních schopností, ale i zrakového a sluchového vnímání, paměti, grafomotoriky, kresby, orientace v prostoru a čase, matematických představ, rovněž získávají základní dovednosti předcházející čtení a psaní. Veškeré aktivity vedou k tomu, aby děti dosáhly možného maxima rozvoje nejen řečových schopností, ale celé své osobnosti (s ohledem na jejich možnosti) před nástupem do základní školy.
Děti, které s Klokanem Povídálkem plní jednotlivé tajemné úkoly, se krůček po krůčku učí přesně to, co potřebují.
Klokanův kufr umožnil všem proměnit denní společná logopedická cvičení i individuální logopedickou terapii ve hru, která je pro ně atraktivní a zajímavá, čímž se výrazně podpořil jejich mluvní apetit.